سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

انا لله وانا الیه راجعون 

 هفته گذشته من و شما و یک امل مدرنیسم نشده در غم درگذشت حجة الاسلام ابوالقاسمی بودیم این هفته من و شما در غم درگذشت یک وبلاگ نویس ارزشی دیگر یعنی  یک امل مدرنیسم نشده...ولی اکنون از نور به نور پیوسته است،  اما هفته بعد... . باید برای او فاتحه ای خواند و هم از او خواست تا برای ما فاتحه ای بخواند.چه زیباست که در چنین لحظاتی کمی با مرگ انس بگیریم.

میخواستم متنهای اولیه از نور را بخوانم که به این نوشته برخوردم دوست داشتم شما هم بخوانید،این متن بریده‏ای از متنهای اولیه ازنور است که در امتداد نوشته هایش از مخاطبانش خداحافظی می کند

سلام خداحافظی ....

«هر آمدنی را رفتنیست و هر رفتنی را رفتنی دیگر .... کسی نفهمید آمدیم و در امتدادش فهمیدم که نیامدم ..... فقط قول بدین حداقل یادتون نره یه حسنی بود و....حتما دعا برام کنید و دوباره ردای غلامی غلامان اباعبدالله رو بپوشم .... راستی ما رو حلال کنید ..... الآن که میخوام از اینجا و خانواده ی مجازی پارسی بلاگ خداحافظی کنم هم چون حس کسی را دارم که میخواهند بچشو ازش بگیرن ! ........ من که بش میگم حسینیه ی مدرن ،خدا وکیلی .... " باورتون نمیشه ولی الآن بغض راه آقا نفس رو تنگ کرده و اجازه ی عرض اندام نمیده .....حلالیت میطلبم ....»

التماس دعا ....یامحمد و علی
حسن کوکبیان نظری

 درگذشت برادر نظری مدیر وبلاگ ازنور ،را به خانواده بزرگوار وی ،همچنین جامعه وبلاگنویسان تسلیت عرض می کنم.

شما هم در مراسم یادبود ایشان که در وبلاگ ختم برگزار شده شرکت کنید
هدیه ایشان به پارسی بلاگ را می توانید از اینجا ببینید




نوشته شده توسط :مهدی جو (کبری قربانی دشتکی)
 
پنج شنبه 85 دی 14 5:47 ع
نظرات دیگران [ نظر]


لیست کل یادداشت های این وبلاگ