سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

برای نوشتن وانتخاب یک موضوع ابتدا باید بدانیم، چه می‏خواهیم بگوییم ،باید اندیشید حرف‏ها وپیام‏ها را در کدام قالب محتوایی ریخت‏؟ افراط در متن‏های ادبی و احساسی دینی که خودم هم به آن دچار هستم، باعث یکنواختی در مطالب وبلاگ می شود و نتیجه آن کاهش مراجعه و روحیه انتظار و همچنین عدم انگیزه برای مراجعه بعدی به وبلاگ می شود.
نوشتن یک وبلاگ مهدوی نیاز به آشنایی واعتقاد قلبی به مفاهیم دینی دارد. بنابراین مطالبی که از پشتوانه علمی و عملی قوی برخوردار نباشند، نه تنها تاثیری در مخاطبان نمی گذارد بلکه باعث پوچ شدن هدف بلاگر می شود.
هدف یک معتقد و پیرو امام زمان(عج) از وبلاگ‏نویسی باید تاثیر گذاشتن و داشتن نیروی جاذبه دینی در محتوا وبلاگ باشد.وظیفه ورسالت وبلاگ نویسان مهدوی باید شناساندن امام زمان (عج) ونهادینه نمودن فرهنگ مهدوی در جامعه می باشد .
بدیهی است که یکی از لوازم فرایند نهادینه شدن فرهنگ مهدوی، توسعۀ اعتقادات وارزشهای مهدویت ویا به عبارتی ، شناساندن امام عصر (عج) و وظایف منتظران آن حضرت از طریق توسعۀ وبلاگهای دینی و مهدوی می باشد. پیامبر گرامی ما حضرت محمد (ص) در این باره فرموده‏اند: هر که امام زمان خود را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است.

بلاگرهای مهدوی به عنوان سربازان امام زمان (ع) نباید حتی یک لحظه سنگر وبلاگ را خالی بگذارند ، نبردامروزی ما در جبهۀ اینترنت با مورد هدف قرار دادن اهداف دشمنان که همانا اعتقادات پوچ و شبهات دینی آنهاست، به پیروزی نزدیک است است ، ما باید پیرو بزرگانی همچون مطهری ها باشیم، با ایمان وبا قلم می‏شود با آسیب‏های وارد شده بر دین از سوی دشمنان مقابله کرد و پیروز شد. فقط یک بسم‏الله می‏خواهد و مدد از آقا... همین. خداوند هر که را بخواهد عزت می‏بخشد و هر که را بخواهد خوار و ذلیل می‏کند.

***به امید روزی که اینترنت جهانی تبدیل به مسجد جهانی شود .***




نوشته شده توسط :مهدی جو (کبری قربانی دشتکی)
 
جمعه 86 شهریور 9 6:0 ص
نظرات دیگران [ نظر]


لیست کل یادداشت های این وبلاگ