سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

سلام ، من یک سربازم، فکر می کنید سربازکدوم پادگان ؟! کدوم فر مانده ؟! کدوم پست ؟! اسلحه ات کو؟! کدوم پست ؟!
من سرباز امام زمانم در پادگان پارسی بلاگ ،با کیوسک نگهبانی بوی پیراهن یوسف ، اسلحه ام قلممه وبه سرباز بودنم افتخار می کنم.

نمی دونم چه حسیه تو وب نویسی که آدمو مجبور به up to date  می کنه ، انگار یه تکلیفیه ، تکلیف خیلی سختیه که هر روز باید به دوش بکشم ، مثل نماز خوندن که یه تکلیف دینیه ، آدم وقتی سر وقت نمازشو نخونه ، حس می کنه یه کلید، یه کار مهمو گم کرده ،up to date کردن این وبلاگ درست همین حالت رو هر روز برام ایجاد می کنه وجزء یکی از عبادتهام حسابش می کنم این تکلیف منه که هر روز با دعای عهد باید امضاء بشه وباعث می شه که بیشتر حواسمو جمع کنم و انجام دادن تکالیف ... به خاطر همینه که حواسمون جمع بشه ،هدفمون یادمون نره .!! ومن سه روز که تکلیفمو سروقت انجام ندادم......
 ولی یه چیزی هست که فکر منو به خودش مشغول کرده! از اون موقعی که این قرادادها امضاء شده تا حالا اون فرمانده مونو ندیدیم ؟! نمی دونم چرا ؟وشاید  انتظاری از سربازاش داره؟؟

شاید شما بدونین ؟!!

 




نوشته شده توسط :مهدی جو (کبری قربانی دشتکی)
 
دوشنبه 85 آبان 15 5:2 ع
نظرات دیگران [ نظر]


لیست کل یادداشت های این وبلاگ