سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

سلام بر آقایی که وقتی بیدار بشیم به یاد اوییم... موقع نماز با خودم می گم حالا کجاست ... کجا نماز می خونه.... ناراحته، خوشحاله  یا بازم داره از دست من وما گریه می کنه ... از دیروز تا الان دلم خیلی گرفته....اولش نمی دونستم که چی شده ... ولی امروز که این صحفه رو باز کردم تقریبا فهمیدم ... جای خیلی چیزا خالی شده مگه از شهریور 85 چه قدر برای دل امام زمان (عج) نوشتم .
سلام بر آقایی که همیشه به اعمال سرباز اش نگاه می کند حالا هرجا که باشن... ولی افسوس... ولی بازم آره ، بازم نه خدا نکنه این چه حرفیه ، خدا نکنه که دلش بشکنه ...و گرنه جواب مادرش زهرا(سلام الله علیها) رو چی بدیم  ... آقای من ... می دونم از دست من خیلی دلگیری که توفیق دائمی نوشتن رو از من گرفتی ولی ...باز هم ولی و اما .
سلام آقا .... نمی دونم ...ولی اینو می دونم که آقا خیلی دور به دورمییام ... نمی دونم چرا دیگه اون حسهای قشنگ رو ندارم .... می دونم که شما از من خیلی گله داری و من از شما ... می دونم ایراد از خودمه ... چراشو دیگه نمی دونم .... نه اینکه بگم هیچ نمی دونم... ولی آقا اینو بدون که دوری خیلی  سخته......
 به قول این سرباز که در تمام طول زندگی اینترنتیش که الان بین ما نیست همیشه از فراق با مولایش گلایه می کردحرف من هم همینه... می دانم مرا دوست داری می دانم ، دست دعای تو مرا سر پا نگه داشته ، همه را می دانم . حتی می دانم دلت برایمان تنگ شده ، آمدنت هم که دست خودت نیست ! گریه نکن ! کسی نیست درد تو را بفهمد ؟ خسته شده ای؟ نگران نباش ما منتظر می مانیم تا بیایی ، نمی گذاریم ذره ای احساس غربت کنی ، به شما قول می دهم مجالس شما را روز به روز گرمتر به پا کنیم ، نگران نباش آنقدر دعا می کنیم تا بیایی....
        ولی چه ناله ای، چه فراقی چه درد هجرانی    نـیا نـیا گــل طـاهــا دروغ می گوییم
.همش از فراق و هجران دم می زنیم ولی چه فایده ؟ همین نارضایتی آقا از منه که این قدر منو لحظه به لحظه از مولایم دور می کنه ... و اما ما برای او چه کردیم؟.
ما چند بار برای او دعا کردیم؟
ما چند بار برای آمدنش دعا کردیم؟
و وقتی برای آمدنش دعا کردیم ،دعایمان از ته دل بود؟
اگر بیاید یاریش می کنیم یا کوفی وار به او نگاه می کنیم؟
در زمان غیبتش یارش بوده ام که اوهم در زمان ظهورش مرا یار خود بگیرد؟
نمی دانم،فقط می دانم دعایمان می کند پس از او غافل نباشیم. 
یا مهدی جان پس کی می یایی
جهان در انتظار قدمت سبزاست .




نوشته شده توسط :مهدی جو (کبری قربانی دشتکی)
 
چهارشنبه 86 اردیبهشت 5 2:5 ع
نظرات دیگران [ نظر]


لیست کل یادداشت های این وبلاگ